جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

آلاسکا: شدت علاقه یک مرد به برادر کوچک ترش به اندازه‌ای بود که او هم همراه وی زندانی شد.

ماجرا از این قرار بود که برادر کوچک‌تر به اتهام درگیری با پلیس به 30 روز حبس محکوم شد. اما هنگامی که ماموران قصد داشتند او را به زندان انتقال دهند، برادرش جلوی خودرو را گرفت و از ماموران خواست او را هم به زندان ببرند.

از آنجایی که این مرد جرمی مرتکب نشده بود، پلیس با درخواست او مخالفت کرد اما این مرد در یک فرصت مناسب ضربه محکمی به صورت یکی از ماموران زد و موجب شکستگی بینی او شد. به این ترتیب او هم به همراه برادرش دستگیر شد اما هنوز رای دادگاه در مورد این مرد و جرمی که مرتکب شده، صادر نشده است.

شلیک در خواب

آلاباما: شاید از این پس یک جوان 24 ساله در نحوه خوابیدن خود تجدید نظرکند تا دست‌کم از مرگ خودش جلوگیری کرده باشد. این جوان از سال‌ها پیش عادت داشت که با اسلحه‌اش در تختخواب بخوابد.

والدین او بار‌ها به این نکته اعتراض کردند اما او از این عادتش دست نکشید و اقدامات روانشناسان در این زمینه به نتیجه نرسید. به این ترتیب او هر شب در حالی که تفنگش را زیر بالش می‌گذاشت، به خواب می‌رفت.

اما این روند تا جایی ادامه داشت که این جوان بر اثر اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد. او مانند هر شب تفنگ پرش را زیر بالش گذاشته بود که به طور اتفاقی انگشتش ماشه را لمس کرد و یک گلوله از تفنگ خارج شد و به‌شانه‌اش برخورد کرد.

این جوان آسیب جدی ندیده و گلوله از شانه‌اش خارج شده است اما وی قصد دارد از این پس تنها و بدون تفنگش به رختخواب برود، چون یک حادثه دیگر می‌‌تواند به بهای از دست دادن جانش تمام شود.

پرتقال‌های کوکائینی

رم: مرد 76 ساله‌ای که با جاسازی کوکائین در پرتقال قصد خارج کردن مواد مخدر از کشور داشت به دام پلیس افتاد. این پیرمرد در حال عبور از قسمت بازرسی فرودگاه بود که ماموران به وجود بیش از 6 کیلوگرم پرتقال در چمدان او مشکوک شدند.

هنگامی که آنها در مورد دلیل وجود این پرتقال‌‌ها از پیرمرد توضیح خواستند او ادعا کرد که به کمبود ویتامین C دچار است و قصد دارد در طول سفرش از این پرتقال‌ها استفاده کند. اما ماموران که با این توضیح او قانع نشده بودند، یکی از پرتقال‌ها را بازکردند و متوجه شدند که داخل این میوه پر از کوکائین است.

گفتنی است، این پیرمرد قصد داشته این مقدار کوکائین را که بیش از 5 میلیون یورو قیمت داشته به یک قاچاقچی مواد مخدر بفروشد. این در حالی است که تحقیقات در مورد اینکه این پیرمرد مواد مخدر را چگونه تهیه و جاسازی کرده است، ادامه دارد.

اعتراض ماسه‌ای

فلوریدا: در حالی که روز به روز روش‌های جدیدتری برای نشان دادن اعتراض ابداع می‌شود، یک پیرمرد 70 ساله برای نشان دادن اعتراضش به ساخت و ساز جلوی منزلش از ماسه استفاده کرد. این پیرمرد به یکی از سواحل فلوریدا که به علت داشتن ماسه‌های بسیار سفید مشهور است رفت و مقدار زیادی ماسه قهوه‌ای رنگ را روی ماسه‌های سفید پاشید.

این درحالی است که اقدامات ویژه‌ای برای تمیز نگهداشتن ماسه‌های سفید انجام می‌شود و جدا کردن ماسه‌های قهوه‌ای از آن کار دشواری خواهد بود.

گفتنی است، این مرد دلیل اقدام خود را اعتراض به عملیات عمرانی جلوی خانه‌اش اعلام کرده که در نزدیکی این ساحل قرار دارد. این پیرمرد هم‌اکنون در انتظار رای دادگاه قرار دارد. از سوی دیگر، چند گروه ویژه هم مسئول پاکسازی ساحل از شن‌های قهوه‌ای شده‌اند که وی مسئولیت پخش کردن آنها را به عهده گرفته بود.

کد خبر 80270

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز